Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Én, a kislányom, és az sm.

Én, a kislányom, és az sm.

Várandósság

2017. október 12. - AndyNessz

Az első hónapot kissé beárnyékolta, hogy voltak kezdeti nehézségek hormonális problémák, és női fertőzések miatt, és a főiskola elvárásai, szakdolgozat, és államvizsga is nehezítette ezt az időszakot. Külön-külön mind a két feladat nagy lett volna, de így együtt sok álmatlan éjszakát okozott az első hat hónapban. Az utolsó trimeszterben a vizsgák súlya már nem nyomta a hátamat, ami nagy könnyebbséget jelentett.
Egy hatalmas hordóhoz hasonlíthatnám akkori önmagamat, aki még ráadásul fújtatott is a forró nyárban vasalgatva a kis jövevény ruhácskáit, mert a fertőtlenítés fontos. Több órát melóztam a ruhákkal, pelenkákkal többször a hasammal majdnem felborítva a vasalódeszkát. A hetedik hónaptól óvatosan ültem buszra, mert az egyensúly, és mozgáskoordináció általam eddig sosem tapasztalt mélységekre süllyedt, nem beszélve a 20 percenkénti mosdóba rohangálásról. A 8.-ik hónap körül meg a kisasszony fejjel lefelé fordult készülve a megszületésre, és előszeretettel bokszolgatta, fejelgette a hólyagomat. Amikor az öt perces séta alatt a patikába 3-szor álltam meg fölszisszenve a fájdalomtól, rájöttem, hogy egy ideig nem megyek pl. kirándulni, és kis maratont sem futok. Ha nem lett volna 35-40 fok kicsit segített volna a helyzeten. Nagyon vártam már a kis kopaszkás pelyhes hajú szép arcú szöszi babát, akit  álmaimból ismertem.

A bejegyzés trackback címe:

https://2006-2017blog.blog.hu/api/trackback/id/tr5112957877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása