Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Én, a kislányom, és az sm.

Én, a kislányom, és az sm.

Középkor

2018. augusztus 09. - AndyNessz

Pár hete voltam nőgyógyásznál, miután sikerült szállítást intézni magamnak... A város másik végére járok, azelőtt ott laktam, és túlságosan is meg voltam elégedve eddig, tavaly nyáron még 2 bottal is elbotorkáltam odáig...Már nem vagyok olyan elégedett, na nem azért mert felhívta a figyelmemet arra, hogy középkorúvá váltam, hanem azért mert közölte, hogy minden ok, de ebben a korban már mammográfiára is ajánlott ellátogatni. Kissé feszülté váltam, amikor jelezte, hogy sima ultrahangra nem ad beutalót, csak a kettőre együtt mehetek. Sok rosszat hallottam , és olvastam már a fenti vizsgálatról, ami miatt nem vagyok hajlandó birkaként követni a nyájat. A doki hozzáértését nem vonom kétségbe, egyes nőknél már 40.-től, nem csak 45-től kezdődhetnek a változókorral kapcsolatos hormonális változások, csak a vizsgálatról gondolom, hogy maga az összelapítás, és a közvetlen röntgensugárzás többet árt, mint használ. És nem csak gondolom, hanem érzem is, hogy rossz! Intéztem beutalót háziorvossal uh.-ra, de amikor a kerületemben a Sztk.- s asszisztens hölgy közölte, hogy már 35 évesen menni kell, nem 45 fölött, és hiába van beutalom, csak a két vizsgálatra együtt mehetek! Na a stílustól, és az infótól felment a pumpám, és kihasználva, hogy a háziorvos még egy kerülettel odébb van, felhívtam a másik sztk.-t, ahol a hölgy minden gond nélkül már május hónapra adott volna időpontot emlő ultrahangra mindenféle ellenszenves stílus, és feltételek szabása nélkül. Meglepődött, mikor jeleztem, hogy a szomszédos kerületben hogy bánnak a beutalóval rendelkezőkkel. Szóval nem kell beletörődni, és sztereotípiákat gyártani, ahány sztk. annyiféle hozzáállás.  

A bejegyzés trackback címe:

https://2006-2017blog.blog.hu/api/trackback/id/tr5113893472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása