Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Én, a kislányom, és az sm.

Én, a kislányom, és az sm.

Múlt - 2006.Pozitív terhességi teszt

2017. október 12. - AndyNessz


2005. februárjában jött egy fotó a nővéremtől, amely a középső újszülött unokahúgomat ábrázolta. Megláttam, könnyezni kezdtem,majd vigyáznom kellett, mert a klaviatúrának nem tesz jót a sós víz. Ekkor éreztem, hogy eljött az idő a gyermekvállalásra. Végül is férj volt, gyönyörű kis lakás egy bababarát lakótelepen a ház előtt játszótérrel, harmadéves voltam a Wesley János Lelkészképző Főiskola szociális munkás szakán, közben heti kétszer bejártam telefonos asszisztensként ügyfelekre vadászni egy biztosítótársasághoz, anyagilag elvoltunk, miért is ne jöhetne? Ha úgy alakul, majd évet halasztok. Neszta úgy gondolhatta, hogy még vár, kilenc hónapot a megfoganással, hogy letehessem az államvizsgát, mert csak az utolsó év telén tudtam felmutatni pozitív terhességi tesztet. Eszembe is jutott, hogy eredetileg erről ábrándoztam, amikor fölvettek a suliba. Akkor még nem tudtam mekkora ereje van az önprogramozásnak. Aztán szembesültem a büdös nagy valósággal. Kiderült, hogy mekkora buli suliba járni, év végi vizsgát letenni, szakdolgozatot produkálni, államvizsgázni, közben terhességi vizsgálatokra járni szabadidőmben, és heti kétszer bejárni dolgozni közben pihenésképpen. Viszont a vizsgabizottság elnöke látván, hogy társaim nincsenek tekintettel rám, mindenkivel vissza rakatta a húzott tételeket, mondván nagy szigorral, hogy az állapototos hölgy vizsgázik először. A védés csak 3- as lett, de a diploma jegy 4 év munkája alapján megérdemelt egy 4.-es osztályzatot. Boldog voltam! Már csak a kisbabánkra kellett koncentrálnom igy 6 es fel honapos terhesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://2006-2017blog.blog.hu/api/trackback/id/tr4312957873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása