Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Én, a kislányom, és az sm.

Én, a kislányom, és az sm.

Egy kalandos délelőtt...(az új lakásból elindulva)

2018. augusztus 09. - AndyNessz

Egy barátommal egy hete megbeszélt programra mentünk volna, de kiderült, hogy a haladó szintet megugrani elkerülhetetlen, ugyanis rossz volt a lift...Választhattam, hogy keseregve bebújok a sarokba sírdogálni, vagy megnézünk a videán valami jó kis új mozifilmet, vagy megtesszük a "lehetetlent", lemászom a hetedikről, beugrunk az eredeti terv szerint a Reálba, hogy ne a méregdrága mozis kukoricát, és kólaszörpöt igyuk, majd az Allééban fölmászom a parkolóból a mozihoz... Természetesen kíváncsi voltam, hogy mit történik, ha lemászom a hetedikről, és amúgy sem az a feladós fajta vagyok, így az utóbbi mellett döntöttem... Időben, 45 perc volt még a filmig, de vagy 20 percet kanyarogtunk, mire megtaláltuk azt a liftet, amely fölvitt a mozival szemben lévő oldalra pár méter sétával. Már a Reálnál éreztem kifelé, hogy a bal bokámon lépkedek a talpam helyett, de óóó nem kell az a kerekesszék az információs pultból, simán eljutok a moziig...Hát, tragikomikus volt, ahogyan a lifttől eljutottam barátom karjába kapaszkodva a moziteremig, de onnan a mosdóhoz csak úgy sikerült megérkezni, hogy a drága hátulról a hónaljnál megragadva elhúzott, és vissza...Érdekes látványt nyújthattunk, az ott dolgozók mára tán kipihenték az élményt... És ami a vicc, 20 perc reklám után kezdődött csak a film, melyre éppen beértünk. Lefelé nem éreztem sokkal frissebbnek magam, a mosdóig, és a büféig eljutottam, majd lefelé kerekesszékkel mentünk, nem kísérleteztünk, hogy legyen időnk a Bikás Parknál lévő klassz bisztróban hamburgerezni, de az sajnos bezárt, így maradt a mekis műanyag kaja. Izgi nap volt, túléltem.:D A lift pedig délutánra működött...

A bejegyzés trackback címe:

https://2006-2017blog.blog.hu/api/trackback/id/tr8314005792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása